בס"ד

קמפיינים

הצלחה בקמפיינים כרוכה בהתנהלות ובדרך מסודרת, מקצועית ומעניינת.

בתקופה זו ולמרות הקורונה וחוסר הוודאות המתרחש בעולם, עולם הפרסום עובד במרץ וללא לאות.

המפרסמים ממשיכים לפרסם, חברות האופנה ממשיכות למכור ביגוד, חברות הרכב ממשיכות למכור רכבים, מוצרי המזון ממשיכים להימכר והפרסומות עולות שלב ואפילו מתחזקות הודות לעובדה שהרבה אנשים שוהים זמן ממושך בבית ומול המסכים, עובדים מהבית ואו לחלופין יוצאים לקניות.

כי כול עוד אין סגר – האנשים מנצלים את הזמן והאפשרות לקנות, לרכוש, ולהתחדש.

המעגל הזה משפיע על פרסום הקמפיינים.

להיכנס לעולם הפרסום באמצעות סוכנות דוגמנות מייצגת הוא צעד נבון ומקצועי .

סוכנות דוגמנות - מכירה היטב את השוק הזה, את המלהקות, את משרדיי הפרסום, את דרישות הלקוחות ומודעת היטב לאיזה צורך מחפשים פנים חדשות בענף.

על מנת להתקבל לקמפיין בתחום האופנה – נדרשים לעבור אודישן. אודישן הוא מבחן קצר, הוא יכול להיות פיזי בו פוגש הלקוח את הדוגמן / דוגמנית, טאלנט / טאלנטית, שחקן / שחקנית   או לחלופין אודישן ביתי אשר יכול להיערך באמצעות תוכנת זום ZOOM  או באמצעות וידאו בייתי אשר המצולם מקבל הנחיות מאוד מדוקדקות וספציפיות על ידי סוכנות דוגמנות שמיצגת אותו, איך לעשות אותו על מנת לתת את הרושם הראשוני בצורה הטובה ביותר.

הריי ידוע כי לרושם ראשוני אין הזדמנות שניה ולכן צריך לדעת בצורה המקצועית ביותר כיצד להציג את עצמך בפניי הלקוח, על מה לתת דגש, איך לעמוד בזווית המחמיאה ביותר, איך להצטלם בצורה הנכונה והמתאימה ביותר, מה להגיד, ומה לא להגיד, על מה לבחור לשוחח עם הלקוח, ומתי עדיף רק לחייך בנימוס.

כאשר לקוח בוחר בדוגמן, דוגמנית, טאלנט, טאלנטית לשמש כפרזנטור לקמפיין –הדבר כרוך בהיכרות קצת יותר עמוקה ולעיתים נדרשים מספר אודישנים עד לבחירה הסופית,

לאורך כול הדרך הסוכנות / סוכן מלווה את המיוצג / מיוצגת, מדריך, מעודד ומנחה בצורה הטובה ביותר על מנת שהמיוצג יקבל את הקמפיין המיוחל ויתפרסם.

אודישן לקמפיין ענק אשר פורסם בשלטיי חוצות באיילון, בשלטיי רחוב, עמודיי תאורה, שלטיי חוצות על גשרים, פרסומות בטלוויזיה, פרסום ביו טיוב, פרסום ברשתות החברתיות : פייס בוק, אינסטגרם, לינקדאין – הוא  לדוגמא  קמפיין עבור בנק דיסקונט: בו נערכו מספר אודישנים על מנת לבחור את הפרזנטורים הטובים ביותר, הנראים אמינים ביותר, שנראים טוב כמובן שיתאימו ויתחברו למגוון אנשים במדינה.

כאשר בוחרים פרזנטור יחיד למותג אופנה – הפרזנטור נדרש במהלך אותה תקופת זמן בה הוא מככב בקמפיין להגיע להשקות, תצוגות אופנה, ראיונות מול עיתונאים, שיחות ופגישות מול כתביי עיתונות בתחום והכול על מנת להרים את המותג לתודעת הציבור.

כאשר פרזנטור מככב בקמפיין – לרוב הוא יצולם בשלל סיטואציות יומיומיות בחייו עם בגדיי המותג ויעלה צילומים שלו עם בגדיי המותג ברשתות החברתיות ואו בראיונות טלוויזיוניים אשר הוא נחשף ומוזמן אליהם.

הקמפיינים הינם תוצר מאוד נרחב ומעבר להיותו בתחום האופנה - הוא יכול להיות גם בתחום המזון, כלי בית, חברות מסחריות, תחום הנדל"ן, תחום התעופה, תחום האיפור והטיפוח, מוצריי חשמל ועוד שלל תחומים.

כאשר כול דבר אשר אנו רוכשים ישנו  לקוח אשר מעוניין לפרסם אותו ולהעצים את המוצר על מנת שכמה שיותר צרכנים ירכשו את המוצר.

לסיכום: קמפיינים, ואיך להתקבל לצילומים - הינו תחום מעניין, מלהיב ומאוד מספק.

אלו הרוצים להיכנס לתחום זה - צריכים לדעת שיש ללמוד כיצד דברים מתנהלים וכמובן כפי שצוין בתחילת המאמר לפנות לסוכנות מתאימה, סוכנות דוגמנות, סוכנות שחקנים, סוכנות טאלנטים אשר תדאג לאינטרסים שלך.

 

בחזרה למאמרים